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kikiuchimoji wrote:wow i think a good benchmark on how good this map is that it won't run smoothly on my system hahaha! poor me
Das menschliche Auge verarbeitet ab ca. 18 Bilder pro Sekunde aufeinanderfolgende Bilder als bewegte Szene, weswegen die heute gebräuchliche Bildfrequenz bei Kinofilmen o.ä. bei 24, bei den älteren Stummfilmen dagegen bei 16 oder 18 Bildern pro Sekunde liegt.
Sathor wrote:Nopes, as far as I know, there can't be a difference above 30 fps. Of course, the tolerance if the fps DROP is less. My source is the German wikipedia article about "Bildfrequenz" (image frequency, fps), which claims:Das menschliche Auge verarbeitet ab ca. 18 Bilder pro Sekunde aufeinanderfolgende Bilder als bewegte Szene, weswegen die heute gebräuchliche Bildfrequenz bei Kinofilmen o.ä. bei 24, bei den älteren Stummfilmen dagegen bei 16 oder 18 Bildern pro Sekunde liegt.
In short: the human eye sees 18 frames per second as a fluid scene.
Movies use 24 frames per second.
I assume 30 fps and above will make no real difference - a CONSTANT 30 fps with no drop.
That was just my opinion, because I think in a multiplayer game, highest settings in graphics, if they turn out to slow the game, are rubbish. It would not look any less good if you tuned down the settings a bit.
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